måndag 3 december 2007

Inte spontan?

Jag blir ofta, av andra och mig själv, beskylld för att inte vara spontan. Säkert delvis rätt, jag tänker gärna efter en gång extra innan jag tar ett beslut. Men, det måste vara slut på sådant! Så idag gav jag mig själv en tidig julklapp: en biljett till Peter LeMarcs konsertfinal på Cirkus i Stockholm nästa helg. Ingen dålig present men det är jag värd. Utan tvekan.

Är det bara Peter LeMarc som lockar? Inte bara, även Pinglan från Söder lockar. En person som vore kul att träffa IRL. Finns saker som gör att det kanske inte blir något (nu var jag där igen) men hon verkar i alla fall vara en person som man kan träffa och ta en fika med när man är i huvudstaden.

//Mads

1 kommentar:

Anonym sa...

Väkommen ut på nätet! Bra att du lyssnar på Susanne - hon är en klok människa! :-)

(Och ja, vi tjejer är suckers för killar som pratar känslor!)

/Sus