onsdag 21 november 2007

Prestationsångest.nu

I början av förhållandet var allt glatt och trevligt och det var mycket aktiviteter och vi hade massor med idéer och planer. Allteftersom tiden gick så blev det mindre aktivitet även om var och en försökte dra sitt strå till stacken. Jag började efter ett tag undra på om det fanns någon annan och tyvärr var det den bittra sanningen. Hon hade en egen hemsida! Det fick ju vår gemensamma blogg att framstå som ganska futtig, som en falukorvsmacka i en delikatessaffär ungefär.

Men skam den som ger sig, efter lite tjat från min bloggkamrat, numera admin på min blogg, så har jag nu en egen blogg som jag kan pyssla om.

Vad bloggen kommer att innehålla återstår att se, men beroende på vad som känns aktuellt och fräscht så kommer mer eller mindre för allmänheten intressanta ämnen avhandlas. Min admin säger att killar som har egna bloggar är riktiga brudmagneter så det är bara att blogga på. Pratar men dessutom känslor så är lyckan total.

Hur som helst har jag just nu börjat prenumera på en rejäl dos prestationsångest.

Keep on blogging

/Mads

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte mer än rätt att man som admin ska få skriva det första inlägget.

Jag tycker att detta verkar gå bra. Har de ringt från TV4s morgonsoffa ännu? Det är nog bara en tidsfråga. Tänk på det, håll inte telefonlinjen upptagen nu!

Anonym sa...

Prestationsångest är a och o när det gäller bloggandet. Utan ångest - ingen känsla, utan känsla - inga brudar!
Välkommen!